Пациентті қолдау қызметі
Қандай жағдайда пациентті қолдау қызметіне көмекке жүгіну керек?
- Пациентті қолдау қызметіне жүгінудің ең қолайлы жолы- сол жерде, ешқайда барудың немесе қоңырау шалудың қажеті жоқ!
- Пациенттің арыз,өтініш немесе ұсыныстары қарастырылады:- «осында және қазір»
- Пациентті қолдау қызметі медициналық ұйымдағы қиындықтар мен кемшіліктерді біле отыра, сізбен туындаған мәселені нақ әрі тез арада реттейді.
- Пациентті қолдау қызметі барлық қажетті ақпаратқа, ақпараттық жүйелерге қол жеткізе алады.
- Пациентті қолдау қызметі медициналық персоналдарды жақсы тани білгендіктен, дәрігермен сіздің мәселеңізді шешу жолы тез оңтайландырылады.
- Пациентті қолдау қызметі сізге консультативтік түсіндіру сұрақтары бойынша,қызметкерлермен мәселеңізді тез шеше алады.
- Пациентті қолдау қызметі басшылықпен жүйелі әрі тығыз байланыста жұмыс жасағандықтан, сізбен туындаған мәселе жедел турде шешіледі.
Барлық туындаған сұрақтар бойынша сіз № 126 кабинеттің 4 кіреберісіне немесе 22-73-39 телефон нөміріне хабарласа аласыз. Сіздің сұрағыңызды бас дәрігердің сапаны бақылау жөніндегі орынбасары Молдосалиева Маргарита Меңдібайқызы қарайды
Сондай-ақ, сіз кез-келген сұрақты бірінші қабатта орналасқан Call-орталыққа жүгіне аласыз, жазбаша өтінішіңізді клиникамыздың бірінші қабатында орналасқан "шағымдар мен ұсыныстар үшін" жәшігінде қалдыра аласыз, өтініш жазып, біздің сайтқа жібере аласыз http://gp7aktobe.kz/ru/news.html "директордың блогы" бөліміне.
Біз сіздерге және біздің орталықта медициналық көмек көрсету сапасын жақсартуға көмектесетін өтініштер, түсініктемелер мен тілектерге ризамыз.